piątek, 5 lipca 2013

Total fitness II Ewa Chodakowska & SHAPE oraz Tomek Choiński

Witam! We wtorek z ogromną radością skusiłam się na nowy SHAPE z płytą. Cena jest naprawdę wygórowana bo aż 13.99 zł. to jest wysoka cena jak dla statystycznego polaka, ale już rozgryzłam ,dlaczego może być wyższa niż z ostatnią płytą, w tej bowiem nie ma w ogóle reklam, to może być powodem podwyższenia ceny. Nie wiem czy w ostatniej płycie były reklamy, bo niestety nie zdążyłam zakupić. :(

Wróćmy do płyty. Jestem już po drugim treningu z Tomkiem i jestem tą płytą zachwycona.  Cała płyta składa się z 5 części oddzielone minutową przerwą. Jedna część ma około 10 minut. Cały trening trwa 45 minut i zawiera rozgrzewkę i stretching na koniec. Ćwiczenia te są na uda, brzuch i pośladki.
 źródło: facebook.com
PLUSY:
  • wszystkie ćwiczenia są nowe i choć wydają się niewinne to dają popalić :)
  • nowa energia: Tomek daje mi większego powera niż Ewa
  • dźwięk: jest bardzo dobrze słyszalny i czysty
  • widać że obróbka jest opracowana na najwyższym poziomie

MINUSY:
  • miałam pecha i kupiłam płytę która nie chcę się odtworzyć na komputerze to dlatego że jest odrobinę wykrzywiona
  • płyta jest pakowana w spartański sposób uważajcie na pudełka od płyt bo widziałam już takie w kształcie łuku :(
  • minutowe przerwy to dla mnie za dużo!
źródło: facebook.com
Przeczytałam cały magazyn i nic niezwykłego nie znalazłam, oprócz ćwiczeń na biust, które podniosą i ujędrnią piersi. Nie muszę chyba nikomu mówić że okładka i gwiazda miesiąca Britney Spears, to jest po prostu jakaś chała. Nie dość, że cała jest w photoshopie, to nie powinna być przedstawicielką ludzi FIT, bo nawet nie ma żadnych zarysowań mięśni. Jedynie płyta jest warta kupna tego magazynu.
MOTYWACJA


Tak więc z całego serca polecam kupna nowej płytki Ewy Chodakowskiej jest naprawdę nieziemska, coś nowego i dającego kopa. Przy okazji pochwalę się Wam tym że przyjęli mnie do wymarzonej szkoły! <3 Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. Płytę możesz chyba zareklamować.

    Ps. Zapraszam Cię do dołączenia do mojego spisu blogów - fitblogerzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję zareklamować, dzięki za info. Chętnie zajrzę. ;)

      Usuń
  2. Gdyby do Shape nie dodawali płyt, to nawet bym nie spojrzała na tą gazetę. Taka chała i beznadzieja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego co 2 miesiące jest dodawana płyta, żeby mogli coś zarobić.

      Usuń
  3. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    mam konkurs więc zapraszam do wzięcia udziału :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Twój blog również mi się bardzo podoba. ;) Ja również obserwuje. Pozdrawiam. :>

      Usuń
  4. Mi również podoba się trening z Tomkiem, z Ewką jako początkująca nie dałam rady.

    OdpowiedzUsuń
  5. przeglądałam nowego shape ale jakoś mi nie podpasował:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę motywacji w dalszym działaniu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, tez mam te plyte i powiem, ze jest taka sobie. Ciwczenia sa moze i nowe, ale w ogole nie mecza mnie. Jedynie ostanie cwiczenie na brzuch bylo dla mnie trudne. Tomek poza tym jakos tak dziwnie mowi. Mysle ze jeszcze sie wyrobi i kolejne plyty beda fajniejsze. Mysle ze ta plyta jest dla ZUPELNIE POCZATKUJACYCH. Sredniozaawansowani sie przy niej po prostu nudza.....

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dodają mi otuchy, motywacji do dalszego działania. Wejdę na każdego bloga. ♡